Veelgestelde vragen
Algemeen
test
test
Heb ik een vaste contactpersoon bij Justlogic?
Ja, je krijgt een vaste contactpersoon bij Justlogic. Wij vinden onze relatie erg belangrijk. Daarom proberen we ervoor te zorgen dat je zo veel mogelijk contact hebt met één persoon. Mocht jouw contactpersoon onverhoopt niet beschikbaar zijn, kun je altijd bij één van de collega’s terecht.
Hoe kan ik jullie bereiken en wanneer zijn jullie beschikbaar?
Wij staan 24 uur per dag, 7 dagen in de week voor je klaar. Zelfs ’s avonds en ’s nachts, al is dit alleen voor echt dringende zaken. Je kunt ons bereiken via de mail, WhatsApp of telefonisch. Heb je vragen over vertrouwelijke zaken zoals je salaris? Dan kun je ons het beste even bellen.
Heb ik nog contact met Justlogic nadat ik aan het werk ben gegaan?
Ja. Ook als je via ons aan een werkgever gekoppeld bent, houden we goed contact. We vinden het belangrijk om op de hoogte te blijven van hoe het met jou gaat. Zo kunnen we al je vragen blijven beantwoorden. De hoeveelheid contacturen bepaal je zelf, aangezien iedereen hier een andere voorkeur in heeft.
Kan ik een bonus krijgen als ik zelf medewerkers aandraag bij Justlogic?
Jazeker! Wij vinden het altijd fijn om nieuwe collega’s aangedragen te krijgen door onze medewerkers. Omdat jij deze mensen al kent en denkt dat zij geschikt zijn, is de kans groter dat er een klik zal zijn. Daarom werken wij met een ‘aanbrengbonus’ om dit te stimuleren. Hoe deze regeling precies in elkaar zit? Dat vertellen we je graag persoonlijk.
Hoe bereid ik me voor op het intakegesprek?
Tijdens het intakegesprek willen wij een zo goed mogelijk beeld van jou krijgen. Zorg daarom dat je CV up-to-date is en dat je NAW-gegevens, opleidingen, werkervaringen en cursussen/trainingen hierop staan. In het gesprek bekijken we samen welke vacatures er op basis van jouw CV het beste aansluiten bij jouw wensen.
Welke documenten heeft Justlogic van mij nodig voordat ik aan de slag kan?
Graag ontvangen wij de volgende documenten van je:
- Geldig legitimatiebewijs (ID/paspoort) of een verblijfsdocument
- Document met jouw BSN-nummer
- Bankrekeningnummer
Bij welke CAO zit Justlogic aangesloten?
Wij zijn aangesloten bij de NBBU. Hierdoor weten we zeker dat alles voor onze uitzendkrachten tot in de puntjes geregeld is.
Hoeveel ga ik verdienen?
Wij zijn verplicht om de beloningsregeling van de inlener te volgen. Hierdoor bepaalt de opdrachtgever dus wat je gaat verdienen en niet Justlogic. Dit verschilt per bedrijf en per functie.
Betaling
test
test
Wanneer word ik uitbetaald?
Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jij jouw salaris op tijd ontvangt. Op maandag verwerken wij jouw gewerkte uren van de week ervoor en op dinsdag betalen wij jouw salaris uit. Wanneer er een feestdag in deze week zit, wordt de betaling op een andere dag gedaan. Dit is vaak op woensdag.
Word ik wekelijks of vierwekelijks uitbetaald?
Je krijgt bij Justlogic de optie om je salaris wekelijks of vierwekelijks te ontvangen. Het is mogelijk om dit tijdens je dienstverband te wijzigen.
Pensioen
test
test
Bouw ik pensioen op?
Jazeker! Als je 21 jaar of ouder bent, bouw je vanaf je eerste werkdag pensioen op. Wettelijk zijn wij verplicht om dit pas na 8 weken te doen. Omdat wij pensioen heel belangrijk vinden, keren wij dit al direct bij start uit.
Loonstrook / jaaropgave
test
test
Waar kan ik mijn loonstroken vinden?
Je kunt je loonstroken terugvinden in onze app Flexwrapp. Aan het einde van je eerste werkweek ontvang je een e-mail met hierin een uitleg over het aanmaken van een account.
Waar en wanneer kan ik mijn jaaropgave inzien?
Eind januari kun je je jaaropgave downloaden vanuit Flexwrapp.
Urenregistratie
test
test
Waar moet ik mijn uren invullen?
Dit is afhankelijk van de werkgever waar jij aan de slag gaat. Er zijn 2 mogelijkheden:
- De werkgever zet jouw uren wekelijks naar ons door. Je hoeft dit dan niet zelf te doen.
- Je voert je uren in via onze app Flexwrapp. Hier krijg je dan uitleg over.
Zodra wij samen hebben bekeken waar je gaat werken, geven wij aan je door welke optie voor jou geldt.
Reserveringen & vakantiedagen
test
test
Heb ik vakantiedagen?
Uiteraard! Per gewerkt uur bouw je reserveringen op, waaronder dus vakantiedagen. Als je een volledig jaar fulltime (40 uur) werkt, heb je recht op 25 vakantiedagen. Als je parttime werkt, bouw je dit naar rato op.
Hoe vraag ik een vrije dag/vakantie aan?
Als je vrij wilt vragen, bespreek je eerst met je leidinggevende of dit mogelijk is. Zodra hij/zij akkoord heeft gegeven, geef je dit door aan jouw contactpersoon bij Justlogic. Vervolgens bekijken wij of je voldoende reserveringen hebt opgebouwd zodat we jouw vrije dag(en) door kunnen betalen.
Krijg ik mijn vakantiedagen altijd doorbetaald?
Als je voldoende reserveringen hebt opgebouwd, kun je bij ons doorgeven dat je jouw vakantiedag uitbetaald wilt krijgen uit jouw reserveringen. Als je niet voldoende vakantiedagen hebt gespaard, kunnen wij de vakantiedag niet aan je doorbetalen. Je kunt dan wel vrij zijn, maar dan is dit onbetaald verlof.
Wanneer wordt er vakantiegeld uitbetaald?
Wij betalen het vakantiegeld uit in mei.
Wat gebeurt er met mijn opgebouwde reserveringen als ik stop met werken?
Als je stopt met werken bij Justlogic, wordt het openstaande bedrag aan reserveringen 6 weken na je laatste werkdag automatisch aan je uitbetaald.
Opleiding
test
test
Heb ik als uitzendkracht recht op scholing?
Wij vinden jouw persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk. Daarom bieden wij je de mogelijkheid tot het volgen van trainingen/cursussen. Als je hier interesse in hebt, bekijken we samen wat het beste bij jou past.
Wie betaalt de training/cursus?
Als je voor ons werkt, betalen wij in de meeste gevallen jouw training/cursus. Dit bespreken we altijd met je voorafgaand aan de start van de training/cursus.
Welke trainingen/cursussen kan ik volgen?
Wij hebben keuze uit een breed scala aan trainingen/cursussen. Voorbeelden hiervan zijn: heftruck, reachtruck, combitruck, EPT, hoogwerker, VCA, luchtvracht, code 95, BHV, EHBO en taalcursussen. Heb je een andere training/cursus op het oog? Dan is dit altijd bespreekbaar.
Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen via 013-7110020.
Staat je vraag er niet tussen?
Vul het contactformulier in, mail naar info@juslogic.nl of bel/Whatsapp naar 06-375 311 00.
Staat je vraag er niet tussen?
Vul het contactformulier in, mail naar info@justlogic.nl of bel/Whatsapp naar 06-375 311 00.